atr

atr

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم مثل من سال های زیادی مصرف کننده عطر گرمی بوده باشید و رایحه های زیادی از آن را تجربه کرده باشید. عطرهای گرمی ارزان و بسیار پرطرفدار هستند. کمتر کسی پیدا می شود که تا به حال این عطرهای خوشبو را مصرف نکرده باشد. شاید شما از دوستادارن ادکلن نیز باشید.

 

ادکلن ها

ادکلن ها با الکلی که داخل خود دارند ارزان تر و دارای حجم بیشتری هستند و آن حالت چربی عطر را ندارند. از این رو برای مصرف بر روی لباس مناسب تر هستند و پاشش خیلی بهتری نسبت به عطر دارند.

 

اما ادکلن گرمی یک محصول جدیدی از biodour است که جایگزین عطرهای گرمی شده و با حفظ کیفیت ، کمیت را افزایش داده و قیمت را کاهش داده است. به طوری که ادکلن های گرمی بسیار ارزان تر از عطرها هستند و ماندگاری خیلی خوبی دارند.

قیمت هر میل ادکلن گرمی به نسبت عطر بسیار پایین تر است و خط بوی حوبی دارد و با وجود ترکیبات آن دارای پاشش پودری مناسبی است که نمی توان آن را از عطر توقع داشت. این محصول اصلا بوی الکل نمی دهد و شما را آزرده نخواهد ساخت. تنوع رایحه های بالای آن نیز یک مزیت خوب است که حق انتخاب بالایی به شما در هنگام خرید ادکلن گرمی می دهد.

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی