atr

atr

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم از طرفدارن لگو باشید باید با آدمک هایی که از شخصیت های مختلف ساخته شده اند آشنایی داشته باشید و یا با خرید لگو تکی ساعت ها با آن سرگرم شده باشید. آدمک های لگو بعد از انسان ها پر جمعیت ترین دوپاهای روی کره زمین هستند و بسیاری از مردم دنیا به خرید این آدمک های دوست داشتنی پرداخته اند.

بسیاری از آدمک هایی که لگو می سازد برگرفته از شخصیت های فیلم و کارتون های مشهور هستند که طرفداران بسیاری در دنیا دارند.

شاید شما هم یکی از این آدمک ها را خریده باشید. مثلا با خرید لگو نینجاگو تکی ساعت ها با آن مشغول شده باشید و یا به عنوان یک دکوری زیبا از آن استفاده کرده باشید. لگو نینجاگو تکی هم یکی از محصولات لگو است که فیلم نینجاگو الهام گرفته شده است و طرفداران بسیاری دارد.

آدمک‌های کوچک لگو یکی‌ از سمبلیک‌ترین اسباب بازی‌های دنیا هستند که بسیار محبوب بوده و قسمت زیباتر داستان این آدمک‌ها در این است که آنها نه به خاطر اینکه به شکل‌های مختلف دزد دریای، آتش نشان و فضانورد در می‌آیند بلکه به خاطر اینکه برای کودکان بی‌ خطر هستند معروف شده اند.

در طراحی این آدمک‌ها شرکت لگو دانش طراحی را نادیده گرفته‌است: اول اینکه یک قطعه به محصول اضافه کرده اند. دوم اینکه به شدت این بخش اضافه شده را مشخص نموده‌ است طوری که اولین چیزی که در این آدمک‌ها به چشم می‌خورد سوراخ روی سر آنهاست. و سوم اینکه هرگز این بخش اضافه و مزایای آن تبلیغ نشده و به چشم مشتریان نیامده است. در نهایت همین قطعه اضافه خودش به مهم‌ترین بخش هویت و برند لگو تبدیل شده است. و باید به یاد داشت که این آدمک‌ها اگر برای کودکان خطرناک بودند این قدر معروف و ماندگار نمی شدند.

  • ۹۸/۱۱/۰۴
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی