atr

atr

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم کسب و کار جدیدی راه انداخته باشید و به فکر طراحی لگو افتاده باشید. اگر ساکن تهران بوده باشید و به فکر قیمت طراحی لوگو در تهران باشید باید بگوییم انتخاب های زیادی پیش روی شما است. شما می توانید با مراجعه به شرکت های بزرگ و با پرداخت هزینه های زیاد و یا مراجعه به شرکت های کوچک و یا فریلنسرها یک لوگو را دریافت کنید.

 

اما...

 

اما طراحی لگو کار ساده ای نیست و علاوه بر زیبایی باید خصوصیات کسب و کار شما را نیز به نمایش بگذارد. لوگو باید معرف کار شما باشد و شما را در ذهن مشتری تثبیت کند به طوری که هر زمانی و هر جایی که لوگوی شما را دید به یاد شما بیوفتد. البته هزینه طراحی لوگو حرفه ای آنلاین به مراتب ارزان تر از روش های سنتی استو از آنجایی که بازخورد کار را سایر مشتریان طراح مشاهده می کنند سعی می کند تا بهترین کیفیت را تحویل دهد.

در صورتی که در شیوه های سنتی مشتریان طراح با هم برخوردی ندارند و هزینه طراحی لوگو حرفه ای برای هر مشتری متفاوت بوده و هر چقدر که بتواند پول بیشتری از مشتری دریافت می کند و اگر مشتری های قدیمی ناراضی زیادی داشته باشد هیچگاه مشتری های جدید از آن مطلع نخواهند شد چون ارتباطی با هم ندارند. اما در شیوه آنلاین مشتری ها نیز از طریق شبکه های اجتماعی و یا خود سایت نارضایتی خود را اعلام می کنند و این مسئله باعث میشود شناخت بهتری نسبت به طراح ایجاد شود. از این رو طراح سعی می کند بهترین کیفیت طراحی را انجام داده و کار را به مشتری تحویل دهد تا رضایت او را چجلب کند.

 

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی