atr

atr

  • ۰
  • ۰

برای بیان نحوه کار استاپر پارکینگ می توان به موارد ساده ای اشاره کرد از قبیل عدم ضربه خوردن ستون و دیوارهای پارکینگ و جلوگیری از صدمات به بدنه و همچنین درب خودروها که باعث کاهش هزینه های ناشی و همچنین عدم اتلاف وقت می شود. از طرفی هم آسیب دیدن ستون ها و دیوارها ممکن است جبران شدنی نباشد و یا برای مرمت آن ها هزینه های زیادی صرف شود. از این رو استفاده از استاپری برای پارکینگ می تواند ایده آل باشد.

استوپر پارکینگ برای نگاه داشتن و جلوگیری از اصابت سپر خودرو با دیوار و هم چنین جداسازی فاصله بین دو خودرو (در پارکینگ های عمومی) طراحی شده است .

نحوه کار استاپر پارکینگ

توقف تایر یک ماشین در پارکینگ عالی برای جلوگیری از شلوغی و ضربه زدن به دیوارهای گاراژ شما یا سایر خودروهای پارک شده است. درهای پارکینگ برای گاراژها از دارایی های بدنی محافظت می کنند و از تماس وسایل نقلیه با آنها جلوگیری می کنند. برداشتن بلوک های پارکینگ برای گاراژ با 2 لنگر در هر توقف چرخ که در بسته موجود است بسیار ساده است. توقف لاستیک به اندازه کافی سبک است که توسط یک نفر قابل برداشت و نصب باشد و هزینه حمل و نصب را به حداقل می رساند. برای جلوگیری از اکثر خودروهای جدید که سطح زمین پایینی ندارند ، تایر تنها 3.9 اینچ ارتفاع دارد.

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی