atr

atr

  • ۰
  • ۰

بلندگو ها از آن دسته وسایلی هستند که از گذشته با ما همراه بوده اند. همه ما صدای آن ها را در مدارس به یاد داریم. زمانی که مدیر و یا ناظم در آن صحبت می کردند و یا در زنگ های تفریح در آن داد می کشیدند تا بچه ها را از دویدن و دعوا کردن منع کنند. بلندگوهای شیپوری از زمان های قدیم با همراه بوده اند و هنوز هم می توان صدای آن ها را از مدارس شنید.

بلندگو شیپوری

بلندگوهای شیپوری بیشتر در مدارس مورد استفاده قرار می گرفتند. اما از آن ها در بسیاری از اماکن عمومی استفاده می شود. از مساجد گرفته تا شرکت ها و یا سالن های ورزشی همه از این نوع بلندگوها استفاده می کنند تا صدای خود را به مردمی که در آن محیط هستند برسانند. بسیاری از امکان عمومی برای این که بتوانند صدای خود را به همه برسانند به خرید بلندگوی شیپوری روی می آورند.

بلندگو یا اسپیکر یک مبدل است که می تواند انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل کند و صدای فرد را با قدرت بیشتری در محل مورد نظر پخش کند تا همگان بتوانند آن را بشنوند. این ابزار برای محل های وسیع یا پر ازدهام بسیار کاربردی است و کارآیی بسیاری برای اماکن عمومی و شلوغ دارد تا بتواند صدا را در محیط پخش کند.

بلندگو بخش مهمی از هر سیستم صوتی خوب است و معمولا تفاوت میزان صدا و کیفیت در سیستم‌ های صوتی و همچنین نویزهای آن، بیشتر ناشی از این وسیله مهم است و بیش ترین اعوجاج و اختلال در صدا در این وسیله رخ می دهد.

  • ۹۹/۰۳/۲۴
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی