atr

atr

  • ۰
  • ۰

برای عایق کاری های حرارتی از الیافی به خصوصی استفاده می شود که برون دهی دمایی کمی دارند  و حرارت را در خود نگه می دارند. این نوع از الیاف باعث کاهش مصرف انرژی شده و دما را در خود نگه می دارند. عایق پشم سرامیک یکی از این عایق های حرارتی است که برای نگه داشتن دما و کاهش مصرف سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سرامیک

الیاف سرامیکی جهت عایق کاری حرارتی در دمای هزار تا هزار و هفتصد درجه مورد استفاده قرار می گیرند. این الیاف به رنگ سفید هستند و نمی سوزند و به صورت رول عرضه می شوند. این الیاف ها قدرت بالایی برای عایق های حرارتی دارند و و قابل برش به شکل های مختلف جهت کاربرد های گوناگون در صنایع و انواع پروژه ها می باشند. این عایق ها تحمل دمایی بسیار بالایی نیز دارند و از برون رفت دما به اشکال مختلف جلوگیری می کنند.

این نوع عایق مناسب پیچیدن به دور انواع کوره ها و مخزن های حرارتی است و برای عایق کاری آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استفاده از پشم سرامیک

از استفاده در کوره ها ، دیگهای بخار ، کوره ها و اجاق گازها تا استفاده به عنوان عایق لوله انعطاف پذیر ، مهر و موم های انبساط و اتصالات پشته و مجرای ، پتو های الیاف سرامیکی عایق و محافظت در برابر گرمای زیاد و بدون خطرات مرتبط با محصولات آزبست را فراهم می کنند.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی