atr

atr

  • ۰
  • ۰

موهای براق برای درخشش موهای من چه کاری می توانم انجام دهم؟ چگونه موهایم را بدرخشم؟ روشن شدن رنگ مو به رعایت نکات ساده اما مهم پس از رنگ آمیزی مو بستگی دارد. شستن و خشک کردن موهای رنگ شده اصولی دارد که برای حفظ زیبایی موهای شما رعایت می شود.

 

موهای براق


رنگ موی زرق و برق دار به طور طبیعی زیبایی مو را افزایش می دهد ، اما گاهی اوقات رنگ مو کدر و کم رنگ می شود و مانند روز اول نمی درخشد ، اگر خانم ها در این زمان دوباره می دانند که مستقیماً به رنگ مو می روند رنگ کردن بیش از حد مو خطرناک است ، بنابراین چه کاری باید انجام شود؟ بهتر است یاد بگیرید چگونه از موهای رنگ شده مراقبت کنید تا رنگ آن همیشه زنده و روشن بماند.

برای داشتن موهایی زیبا و براق نیازی نیست که به طور مداوم موهای خود را رنگ کنید. روش هایی وجود دارد که می توانید از موهایتان مراقبت کرده و آنها را همیشه براق نگه دارید. این به شما کمک می کند تا به رنگ مو کمتری نیاز داشته باشید. به نکات زیر توجه کنید و آنها را برای داشتن موهایی براق و زیبا به کار ببرید.

 

رنگ مو با شستشوی مناسب موهای رنگ شده می درخشد.


نحوه شستن موهای رنگ شده با شامپو


اول از همه ، بدانید که پس از رنگ آمیزی ، نباید حداقل 24 ساعت موهای خود را شامپو بزنید تا رنگ به خوبی در ساقه مو نفوذ کند. شما همچنین قانون کلی را می دانید که کمتر شستن مو برابر با رنگ موی طولانی تر است زیرا وقتی موهای خود را زیاد می شویید ، شامپو روغن های طبیعی مو را از بین می برد و از رنگ محافظت می کند. بهتر است دو بار در هفته موهای خود را بشویید. اگر موهای شما آنقدر چرب است که ریشه های شما کاملا کثیف به نظر می رسند ، می توانید از روش شامپوی خشک استفاده کنید.

 

آب گرم دشمن موهای رنگ شده است


آب گرم نه تنها موها را خشک می کند ، بلکه طول عمر رنگ موها را نیز کوتاه می کند. گرما باعث باز شدن فلس های کوتیکول می شود ، رنگ مو را از بین می برد و رطوبت مو را کاهش می دهد. موهای خود را شامپو بزنید و با آب درجه حرارت استاندارد (25-20 درجه سانتیگراد) بشویید ، سپس دوباره با سردترین آبی که می توانید تحمل کنید شستشو دهید تا منافذ کوتیکول بسته شود. این باعث ماندگاری بیشتر رنگ مو می شود.

 

اتو کشیدن موها را زیاد لکه دار می کند


به طور کلی ، همه ابزارهای یک ظاهر طراحی شده گرم ، مانند اتوهای تخت ، بیگودی و ... آنها می توانند رنگ موهای شما را کدر کرده و تغییر رنگ دهند ، به خصوص اگر رنگ موهای شما بلوند یا نارنجی باشد. اگر می خواهید کمترین آسیب به رنگ مو شما وارد شود ، ابتدا باید موهای خود را کاملاً با حوله بشویید تا موها کمی مرطوب به نظر برسد و سپس از سشوار یا اتو صاف استفاده کنید. ما پیشنهاد می کنیم موهای خود را در کمترین دما ممکن شانه کنید. همچنین برای سشوار کشیدن ، خشک کن هرگز نباید با مو تماس بگیرد و بهتر است از آن با فاصله و با حرارت ملایم استفاده کنید. همچنین از شانه هایی که کمی دندانه دار هستند برای مسواک زدن استفاده نکنید ، زیرا باعث شکننده شدن موهای رنگ شده می شود.

 

استفاده از نرم کننده ها قانونی است


استفاده از نرم کننده ها یا ماسک های خانگی قبل از رنگ آمیزی مو خوب است ، اما پس از رنگ آمیزی ، آنها رنگ مو را از بین می برند ، به ویژه قرمز یا سورمه ای. نرم کننده یا ماسک توسط فولیکول های مو جذب می شود تا رطوبت زیادی به مو وارد کند و در صورت شستشو با آب ، مولکول رنگ نیز آن را از بین می برد و به تدریج رنگ مو از بین می رود.

هنگام شنا یا آفتاب گرفتن مراقب باشید
از موهای خود در برابر نور خورشید و کلر محافظت کنید. وقتی در آفتاب هستید ، در استخر یا در دریا هستید ، از محافظ موی SPF برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید. همچنین می توانید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی روغن آفتابگردان هستند زیرا دارای آنتی اکسیدان هستند و از مو محافظت می کنند.

 

https://arshemis.com/cabello-brillante/

 

  • ۹۹/۰۶/۱۳
  • mina lotfy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی