atr

atr

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بلندگو ها از آن دسته وسایلی هستند که از گذشته با ما همراه بوده اند. همه ما صدای آن ها را در مدارس به یاد داریم. زمانی که مدیر و یا ناظم در آن صحبت می کردند و یا در زنگ های تفریح در آن داد می کشیدند تا بچه ها را از دویدن و دعوا کردن منع کنند. بلندگوهای شیپوری از زمان های قدیم با همراه بوده اند و هنوز هم می توان صدای آن ها را از مدارس شنید.

بلندگو شیپوری

بلندگوهای شیپوری بیشتر در مدارس مورد استفاده قرار می گرفتند. اما از آن ها در بسیاری از اماکن عمومی استفاده می شود. از مساجد گرفته تا شرکت ها و یا سالن های ورزشی همه از این نوع بلندگوها استفاده می کنند تا صدای خود را به مردمی که در آن محیط هستند برسانند. بسیاری از امکان عمومی برای این که بتوانند صدای خود را به همه برسانند به خرید بلندگوی شیپوری روی می آورند.

بلندگو یا اسپیکر یک مبدل است که می تواند انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل کند و صدای فرد را با قدرت بیشتری در محل مورد نظر پخش کند تا همگان بتوانند آن را بشنوند. این ابزار برای محل های وسیع یا پر ازدهام بسیار کاربردی است و کارآیی بسیاری برای اماکن عمومی و شلوغ دارد تا بتواند صدا را در محیط پخش کند.

بلندگو بخش مهمی از هر سیستم صوتی خوب است و معمولا تفاوت میزان صدا و کیفیت در سیستم‌ های صوتی و همچنین نویزهای آن، بیشتر ناشی از این وسیله مهم است و بیش ترین اعوجاج و اختلال در صدا در این وسیله رخ می دهد.

  • mina lotfy
  • ۰
  • ۰

برای بیان نحوه کار استاپر پارکینگ می توان به موارد ساده ای اشاره کرد از قبیل عدم ضربه خوردن ستون و دیوارهای پارکینگ و جلوگیری از صدمات به بدنه و همچنین درب خودروها که باعث کاهش هزینه های ناشی و همچنین عدم اتلاف وقت می شود. از طرفی هم آسیب دیدن ستون ها و دیوارها ممکن است جبران شدنی نباشد و یا برای مرمت آن ها هزینه های زیادی صرف شود. از این رو استفاده از استاپری برای پارکینگ می تواند ایده آل باشد.

استوپر پارکینگ برای نگاه داشتن و جلوگیری از اصابت سپر خودرو با دیوار و هم چنین جداسازی فاصله بین دو خودرو (در پارکینگ های عمومی) طراحی شده است .

نحوه کار استاپر پارکینگ

توقف تایر یک ماشین در پارکینگ عالی برای جلوگیری از شلوغی و ضربه زدن به دیوارهای گاراژ شما یا سایر خودروهای پارک شده است. درهای پارکینگ برای گاراژها از دارایی های بدنی محافظت می کنند و از تماس وسایل نقلیه با آنها جلوگیری می کنند. برداشتن بلوک های پارکینگ برای گاراژ با 2 لنگر در هر توقف چرخ که در بسته موجود است بسیار ساده است. توقف لاستیک به اندازه کافی سبک است که توسط یک نفر قابل برداشت و نصب باشد و هزینه حمل و نصب را به حداقل می رساند. برای جلوگیری از اکثر خودروهای جدید که سطح زمین پایینی ندارند ، تایر تنها 3.9 اینچ ارتفاع دارد.

  • mina lotfy
  • ۰
  • ۰

برای عایق کاری های حرارتی از الیافی به خصوصی استفاده می شود که برون دهی دمایی کمی دارند  و حرارت را در خود نگه می دارند. این نوع از الیاف باعث کاهش مصرف انرژی شده و دما را در خود نگه می دارند. عایق پشم سرامیک یکی از این عایق های حرارتی است که برای نگه داشتن دما و کاهش مصرف سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سرامیک

الیاف سرامیکی جهت عایق کاری حرارتی در دمای هزار تا هزار و هفتصد درجه مورد استفاده قرار می گیرند. این الیاف به رنگ سفید هستند و نمی سوزند و به صورت رول عرضه می شوند. این الیاف ها قدرت بالایی برای عایق های حرارتی دارند و و قابل برش به شکل های مختلف جهت کاربرد های گوناگون در صنایع و انواع پروژه ها می باشند. این عایق ها تحمل دمایی بسیار بالایی نیز دارند و از برون رفت دما به اشکال مختلف جلوگیری می کنند.

این نوع عایق مناسب پیچیدن به دور انواع کوره ها و مخزن های حرارتی است و برای عایق کاری آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استفاده از پشم سرامیک

از استفاده در کوره ها ، دیگهای بخار ، کوره ها و اجاق گازها تا استفاده به عنوان عایق لوله انعطاف پذیر ، مهر و موم های انبساط و اتصالات پشته و مجرای ، پتو های الیاف سرامیکی عایق و محافظت در برابر گرمای زیاد و بدون خطرات مرتبط با محصولات آزبست را فراهم می کنند.

 

 

 

  • mina lotfy